- Home
- All Courses
- vetpro
- ცხოველთა კეთილდღეობა
Curriculum
- 7 Sections
- 6 Lessons
- 6 Weeks
Expand all sectionsCollapse all sections
- მოდული 1: როგორ გამოვიყენოთ ეს კურსიამ მოდულში თქვენ შეხვდებით ინსტრუქტორს, გაეცნობით კურსის სტრუქტურას და ისწავლით როგორ იდებატოთ ცხოველთა კეთილდღეობის საკითხზე კონსტრუქციულად. საკვანძო სიტყვები: სტრუქტურა, კეთილდღეობა, მართვა. მოდული მოიცავს 1 ქვიზს და 3 საკითხავ მასალას3
- მოდული 2: შესავალი, ისტორია და ცხოველთა კეთილდღეობის კონცეფციებიამ მოდულის განმავლობაში, ჩვენ განვიხილავთ რა არის ცხოველთა კეთილდღეობა, მისი მნიშვნელობები და განმარტებები (დეფინიციები), შევიტყობთ მსოფლიოს სხვადასხვა ნაწილებში არსებულ ცხოველთა კეთილდღეობის ისტორიის შესახებ და თუ როგორ ახდენს გავლენას ამ საკითხის მიმართ ადამიანთა შეხედულებაზე კულტურული, სოციალური, ეკონომიკური, პოლიტიკური და სხვა ფაქტორები. საკვანძო საკითხები: სოციალური, კულტურული, ეკონომიკური. მოდული მოიცავს 1 ქვიზს და 4 საკითხავ მასალას.3
- მოდული 3: ცხოველთა ქცევისა და კეთილდღეობის შეფასებაცხოველებს გააჩნიათ მოკლევადიანი და გრძელვადიანი ქცევები, ფიზიოლოგიური და იმუნოლოგიური პასუხები მათ გარემოში არსებულ გამოწვევებზე. ჩვენ შეგვიძლია გამოვიყენოთ ცხოველთა ფიზიოლოგიის ცოდნა, მათი ნორმალური და არანორმალური ქცევა, როგორც დამატებითი მიდგომები ცხოველის კეთილდღეობის შეფასებისას მის დატყვევებულ გარემოში. ჩვენ ასევე შეგვიძლია გამოვიყენოთ ექსპერიმენტული ტექნიკა, რათა შევეცადოთ გავიგოთ ცხოველების ემოციები მათ საცხოვრებელ პირობებთან მიმართებაში, მაგალითად; დავადგინოთ მათი პრეფერენციები, ან რა არ მოსწონთ, ან რა ზიზღს თვლიან პროცედურის ან გარემოს მიმართ. ეს ექსპერიმენტული ტექნიკა საშუალებას გვაძლევს „ვკითხოთ“ ცხოველებს, რას გრძნობენ ისინი თავიანთი გარემოს მიმართ. მესამე მოდულში ჩვენ შევისწავლით სხვადასხვა ტექნიკას, რომლებიც გამოიყენება პრაქტიკულად და ექსპერიმენტულად, რათა შევიტყოთ ცხოველის გამოცდილების შესახებ მისივე სამყაროში. საკვანძო სიტყვები: სტრუქტურა, კეთილდღეობა, მართვა. მოდული მოიცავს 1 ქვიზს და 2 საკითხავ მასალას.3
- მოდული 4: კომპანიონი ცხოველების (შინაური ცხოველების) კეთილდღეობაბევრ ქვეყანაში ძაღლები და კატები ტრადიციულად შეფარებულები არიან შინაურ ცხოველებად სახლში. მაწანწალა/მიტოვებული ან არასასურველი ცხოველები ჩვეულებრივ თავშესაფრებში სახლდებიან, სადაც ხშირად ისმება კითხვები მათი ქცევის საჭიროებებთან დაკავშირებით. მსოფლიოს სხვა ნაწილებში ძაღლები და კატები შეიძლება წარმატებით არსებობდნენ, როგორც "საზოგადოების" ან "ქუჩის" ცხოველები, და ეს არსებობა ასევე წარმოადგენს უნიკალურ გამოწვევას და სარგებელს ამ სახეობების კეთილდღეობისთვის. ამ მოდულის განმავლობაში ჩვენ შევისწავლით ძაღლებისა და კატების ადგილს ადამიანთა საზოგადოებაში და როგორ მოქმედებს განსხვავებული დამოკიდებულებები და მენეჯმენტის სტილი მათ კეთილდღეობაზე. საკვანძო სიტყვები: თავშესაფარი, მაწანწალა, მიტოვებული. მოდული მოიცავს 1 ქვიზს და 3 საკითხავ მასალას.3
- მოდული 5: წარმოებითი ცხოველების კეთილდღეობაწარმოების ცხოველთა კეთილდღეობა აქტუალური თემაა. ამ მოდულში თქვენ მიიღებთ შეფასებას ფერმის ცხოველების კეთილდღეობის აქტუალობასა და იმ საკითხებზე, რომლებიც გავლენას ახდენს წარმოების ცხოველთა სახეობებზე. ჩვენ ასევე განვიხილავთ იმას, თუ რა წვლილი შეიტანეს მეცნიერებმა ამ ზემოქმედების მნიშვნელობის გაგებაში, რომელიც დანახულის ცხოველთა მხრიდან. ჩვენ შევისწავლით სოციალურ პრობლემებს და ცხოველთა კეთილდღეობის მეცნიერული გაგების გამოყენებას სხვადასხვა წარმოების სისტემაში. საკვანძო სიტყვები: პრობლემები, კეთილდღეობა, სახეობები. მოდული შეიცავს 1 ქვიზს და 3 საკითხავ მასალას.3
- მოდული 6: დატყვევებული გარეული ცხოველების კეთილდღეობამეექვსე მოდულის განმავლობაში ჩვენ შევაჯამებთ კეთილდღეობის ძირითად საკითხებს ზოოპარკებში დატყვევებული გარეული ცხოველების მართვასთან დაკავშირებით. ძირითადად კონსერვაციაზე ორიენტირებული, ზოოპარკის საზოგადოება სულ უფრო მეტად აცნობიერებს კეთილდღეობის პრობლემებს, რომლებიც წარმოიქმნება ტყვეობაში მყოფი გარეული ცხოველების მენეჯმენტით და ავითარებს სტრატეგიებს ამ საკითხების გადასაჭრელად. ჩვენ განვიხილავთ კონფლიქტებს კეთილდღეობასა და კონსერვაციას შორის, ზოოპარკის გარემოში კეთილდღეობის შეფასების მეთოდებს და მასთან დაკავშირებულ გამოწვევებს. საკვანძო საკითხები: დატყვევებული, ორიენტირებული, მენეჯმენტი. მოდული მოიცავს 1 ტესტს და 2 საკითხავ მასალას.3
- კურსის დასასრული1
AW – M1 – საკითხავი ლიტერატურა
Next